Apollon yhteiskoulu Etusivu

Yläkoulussamme on musiikki- ja kuvataidepainotus. Lukiossa ympäristö- ja ihmisoikeuspainotus.

OVERVIEW

This site apollonyhteiskoulu.fi currently has a traffic classification of zero (the smaller the better). We have evaluated zero pages within the domain apollonyhteiskoulu.fi and found twenty-two websites referencing apollonyhteiskoulu.fi. We have discovered two public network accounts acquired by this website.

APOLLONYHTEISKOULU.FI RANKINGS

This site apollonyhteiskoulu.fi has seen variant quantities of traffic all through the year.
Traffic for apollonyhteiskoulu.fi

Traffic ranking (by month) for apollonyhteiskoulu.fi

Traffic ranking by day of the week for apollonyhteiskoulu.fi

Apollo tanssii

ELÄMÄN ASKELEITA - kuvallinen tanssiteos Lasipalatsin Akkuna-tilassa 10. Lasipalatsin Akkuna- ja Tovi-tiloihin avautuvassa näyttelyssä on esillä tytöille suunnatussa nykytanssityöpajassa syntynyt teos, joka on sekä kuvallinen kokonaisuus että tanssiteos. Teoksessa nuorten matka ja kokemukset nykytanssin maailmasta tulevat kuvallisin keinoin näkyviksi. Se avaa esiintyjiensä kokemuksia liikkeestä omassa kehossa ja vuorovaikutuksesta.

Verkkolukio Yksityiskoulujen verkkolukiosivusto ja kurssitarjotin

Iloista joulua toivottaa Verkkolukion väki! Koulutyö päättyy melkein kaikilla tänään, ja odotettu joululoma alkaa. Verkkolukiotyöryhmä toivottaa levollista joulunaikaa, omannäköistä joululomaa ja parhainta menestystä tulevaan vuoteen 2017! Kiitämme lämpimästi kaikkia keiden kanssa olemme saaneet tehdä yhteistyötä kuluneen vuoden aikana. Opiskellaan jo toista viikkoa kakkosjaksoa. Huh, miten aika rientää! Kuvataiteen opettajana minusta erityisen kiinn.

WHAT DOES APOLLONYHTEISKOULU.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of apollonyhteiskoulu.fi Mobile Screenshot of apollonyhteiskoulu.fi Tablet Screenshot of apollonyhteiskoulu.fi

APOLLONYHTEISKOULU.FI HOST

We discovered that the main root page on apollonyhteiskoulu.fi took one thousand four hundred and eighty-four milliseconds to download. I observed a SSL certificate, so in conclusion our web crawlers consider this site secure.
80.69.161.37

I detected that this website is implementing the Apache operating system.

Apollon yhteiskoulu Etusivu

DESCRIPTION

CONTENT

This site apollonyhteiskoulu.fi states the following, "Apollon Yhteiskoulu - oppimisen iloa kannustavassa yhteisössä." Our analyzers noticed that the website stated " Me Apollossa panostamme hyvän ilmapiirin luomiseen, vuorovaikutukseen ja opiskelijoiden yksilölliseen huomioon ottamiseen." The Website also stated " Hyvin toimiva oppilashuolto, toimiva koulurakennus sekä herkullinen ruoka tukevat henkistä, fyysistä ja sosiaalista hyvinvointia. Siksi Apollossa viihdytään ja täällä on hyvä olla! Keskospeitot on toimitettu Lastenklinikan osastolle 10. Kiitos Novitalle lankojen sponsoroinnista! Tänään vuorossa sähköiset yo-kokeet PS, HI." The website's header had Musiikkiluokka as the most important keyword. It was followed by Kuvataideluokka, ilmaisutaito, and painotus which isn't as highly ranked as Musiikkiluokka. The next words the site used was ympäristö. ihmisoikeus was also included but could not be seen by search parsers.

MORE DOMAINS

The story of my life.

Reality leaves a lot to the imagination. Reality leaves a lot to the imagination.

Edox Official Site Home

Network Solutions, Cabling, Cloud Computing and Data Recovery. Copier and Printer Rentals Service. Copiers, Printers Rentals and Cloud Printing Services Houston, TX. Office Copiers, Printers and Cloud Printing Services and Solutions.

Now Showing

Sign up for our weekly Newsletter by clicking. Open seven days a week unless otherwise specified. Movie ratings and family movie reviews for parents, kids and teens. Helps parents choose the best movies for kids and families. Movie and showtimes are subject to change without prior notice. Last Showing March 22 7pm. Last Showing March 22 7pm. St Marys, PA 15857.